|
Menü |
|
| |
|
zene |
|
| |
|
Érdekességek |
|
Parfümiskola |
Reggel általában |
|
|
Reggel általában arra van szükségünk, hogy frissen ébredjünk, ezért olyan illatot válasszunk, ami citrusfélét tartalmaz. A citrusok illata élénkítően hat az idegrendszerre. |
Ha este fáradt vagy |
|
|
Ha este fáradt vagy, és szeretnél ellazulni, relaxálni, azok az illatok a legmegnyugtatóbbak, melyek összetevői között szerepel a vanília, török rózsa, szantálfa vagy levendula. |
Ha a férfit szeretnénk orránál |
|
|
Ha a férfit szeretnénk orránál fogva vezetni, a tubarózsa, az orchidea, a jázmin, az ylang-ylang, vagy a bergamott összetevőket tartalmazó parfüm a legideálisabb, ugyanis ezek erotikus aurát vonnak a nők köré. |
Egy-egy vad éjszakára |
|
|
Egy-egy vad éjszakára az "állati eredetű" alkotóanyagok csábítanak, mint az ámbra, melyek erősen hatnak az érzékekre, és felkorbácsolják a szenvedélyt. A parfümöt mindig a pulzuspontokra tegyük: csukló belső fele, könyökhajlat, fül mögötti területek. |
A fáradtságnak nyoma |
|
|
A fáradtságnak nyoma sem marad a friss, sportos illatoktól, amelyekben fellelhetők a déligyümölcsök, a vízililiom, vagy a menta, amik jó hangulatot teremtenek |
Lehangoltság |
|
|
Lehangoltság esetére a legkiválóbbak a napsütötte illatok, barackaromákat is felvonultató édeskés parfümök, melyek messzire űzik a depressziót. |
A legfontosabb szabály |
|
|
A legfontosabb szabály azonban a parfüm megvásárlásánál, hogy sose menjünk idegesen parfümöt választani, mert a hangulat átjön a bőrön, és megváltoztatja a parfümillatot. |
Sose szagoljunk bele |
|
|
Sose szagoljunk bele az üvegbe, vagy azonnal a permetezés után. Hagyjuk, hogy a bőrünkön kialakuljon az illat. Az alkoholos "alap" elpárolgása után érezhető az illat valódi jellege. |
Soha ne próbáljunk |
|
|
Soha ne próbáljunk egyszerre 3-4 illatnál többet, mert az orrunk "kifárad", és nem tudunk megfelelően választani. | | | | |
|
|
|
A cégről |
|
Az FM rövidítés jelentése: Federico Mahora.
Az FM Group Polska parfümforgalmazó vállalat forgalomba hozta a sokak számára megfizethetetlen árú, márkás és igazán közkedvelt parfümök alternatív változatát. A termékeket ugyanazon eljárással, a legmagasabb minőségi követelményeknek megfelelően állítják elő. Célunk olyan kitűnő minőségű alternatív parfümök létrehozása, melyek kifogástalan minőségűek, ezáltal illat és egészségügyi elvárások tekintetében ugyanazon megelégedettséget nyújtják, mint bármely más termék, azonban lényegesen alacsonyabb, megfizethető áron. Próbálja ki Ön is!
A cég rövid története: Az FM Group kiszolgáló partnere a Perfand, mely cég az egyik legnagyobb, világhírű gyártótól szerzi be a parfüm alapanyagait. 1997 óta foglalkozik parfüm készítéssel és forgalmazással. Az FM 2004. szeptemberében kezdte meg ezen termékek forgalmazását network marketing értékesítés keretében. A cégvezető, Artur Trawinski Ausztráliából hazatérve az új trendek és néhány hazai szakértő segítségével hozta létre az FM Group-ot, azzal a céllal, hogy világméretű, mindenki számára elérhető hálózatot hozzanak létre. A cég jelenleg Lengyelországban, Szlovákiában, a Cseh Köztársaságban, Ausztriában, Magyarországon, Németországban, az Egyesült Királyságban, Szerbiában és Bulgáriában működtet raktárat. A közeljövőben nyílik még Románia és Ausztrália piaca is. | |
|
|
|
Naptár |
|
2024. Május
H | K | S | C | P | S | V | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
|
| | |
|
Chat |
|
Csak regisztrált felhasználók!!!
| |
|
|